



41. kolo umožňovalo účastníkom kvízu získať 6 bodov.
Priemerná známka obtiažnosti kvízu podľa vášho hodnotenia bola 3,7 (maximálne 5 - veľmi ťažký).
Tupolev Tu-116 - dopravná VIP verzia sovietskeho bombardéra Tu-95. V roku 1957 boli postavené dva kusy a pod hlavičkou Aeroflotu slúžili až do roku 1991.
Silvercraft SH-4 - Silvercraft Italiana a SIAI-Marchetti spoločne skonštruovala celokovový trojsedadlový vrtuľník. Prvý vzlet prototypu sa uskutočnil v marci v roku 1965. SH-4 bol poháňaný piestovým motorom Franklin 6A-350-D s výkonom 235 k.
Potez 63.11-A3 - francúzske trojmiestne dvojmotorové prieskumné lietadlo ktorého počiatky konštrukcie siahajú do roku 1934. Prvý Potez 63.11 vzlietol v decembri 1938. Od novembra 1939 do júna 1940 bolo francúzskym vzdušným silám dodaných 723 Potezov 63.11.
Pomilio FVL-8 - Pomilio FVL-8 skonštruoval na McCook Field O. Pomilio. V roku 1918 bolo v Indianapolise postavených celkom 6 prototypov. Písmeno F v označení znamená stíhacie lietadlo a VL-8 označuje motor lietadla - "Baby" V-8 Liberty.
Meno |
Krajina |
Počet bodov |
| Jean Pierre Schell | 6 | |
| Emmanuel Capart | 6 | |
| Markku Kanninen | 6 | |
| Hans Høgh | 6 | |
| Benny Jørgensen | 6 | |
| Juraj Andel | 6 | |
| Peter Butt | 3 | |
| Neil Evans | 3 | |
| Pierre Vallet | 2 | |
| Bill Lines | 2 | |
| Emilio Lafuente | 2 | |
| Indrek Aavisto | 2 | |
| Kari Koski | 2 | |
| Vojtěch Bill | 1 |
© Kamil Pankuch 2004-2007
airmuseum.kosice at gmail.com